Правила и условия за ползване
Общи условия за дистанционни продажби на артикули от електронниямагазин на Ауро Домус
Настоящият документ съдържа условията, при които може да закупувате артикули от електронния магазин на „ГолдТръст Мениджмънт“ АД, ЕИК 208178302, със седалище и адрес на управление в Република България гр. София, ж.к. „Люлин 7“, бул.„Джавахарлал Неру” № 28, АТЦ „Силвър Център”, ет. 2, офис 40-46, представлявано от Изпълнителния директор Пламен Манчоров и са в сила, считано от 14.07.2025 година.
Дружеството оперира под търговската марка Ауро Домус/Ауро Домус Голд Пойнт (Auro Domus/Auro Domus gold.point.). Където по-долу е употребена търговската марка Ауро Домус Голд Пойнт или нейни вариации, следва да се има предвид юридическото лице „ГолдТръст Мениджмънт“ АД, ЕИК 208178302.
Дружеството е надлежно вписано в регистъра на Министерство на икономиката и индустрията на лицата, извършващи дейности по добиване, преработване и сделки с благородни метали и скъпоценни камъни по занятие на основание чл. 13 ал. 1 от Валутния закон.
Моля, прочетете внимателно тези общи условия („Условията”), преди да закупите Артикули от Електронния магазин на Ауро Домус.
1. ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
- Основната дейност на дружеството включва осъществяване на дейности с благородни метали и скъпоценни камъни и изделия със и от тях по занятие.
- Ауро Домус е вписано в Регистър на лицата, които осъществяват дейност по добиване, преработване и сделки с благородни метали и скъпоценни камъни и изделия с и от тях по занятие. Регистърът се води от Министерството на икономиката и индустрията, като за удостоверяване навписването си в него дружеството притежава Удостоверение № 7959 от 04.2025 г.;
- Контрол върху дейността на дружеството осъществяват Министърът на икономиката ииндустрията, Национална агенция за приходите, Държавна агенция за национална сигурност – във връзка със спазване на изискванията, произтичащи от Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП) и Правилника за неговото прилагане; Комисия за защита на личните данни – във връзка съсспазване на изискванията, произтичащи от Закона за защита на личните данни и/или от други приложими български или международни актове в областта на защита на личните данни; Комисияза защита на потребителите – във връзка със спазване на Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и Закон за електронната търговия (ЗЕТ).
- Дейността на дружеството във връзка с Електронния магазин попада в обхвата на следния орган за алтернативно разрешаване на спорове: Секторна помирителна комисия за разглеждане на спорове в областта на финансови услуги, включително и при предоставянето на финансови услуги от разстояние, свързани с предоставяне на потребителски и ипотечни кредит. С комисията можете да се свържете на следните контакти:
Адрес: София, 1000, ул. „Врабча“ №1, ет. 3, 4 и 5;
Електронен адрес: adr.sosec@kzp.bg;
Уебсайт: http://www.kzp.bg;
Телефон:+35929330565
- Дружеството е регистрирано по ЗДДС под номер BG
2. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА УСЛУГАТА
- Посредством сайта, Клиентите имат възможност да закупуват Артикули от Електронниямагазин. Услугата се предоставя от дружеството срещу заплащане, при стриктно спазване на настоящите Условия.
- Клиентът сам и за своя сметка следва да осигури всички необходими ресурси (компютърно оборудване, свързаност към Интернет, софтуер и др.), които са необходими на Клиента за достъпдо Електронния магазин, за преглед и избор на Артикули и за изпращане на Поръчка.
- Подробна информация за характеристиките на Артикулите (тегло, номинал, диаметър, проба,тираж, цена и др.) е публикувана на Сайта. Клиентът следва да има предвид, че мерната единицаза тегло на благородни метали е „тройунция“. При използването на мерна единица „унция“ в Сайтасе има предвид „тройунция“ – една „тройунция“ („унция“) има равностойността на 31.1035 грама.Също така трябва да се има предвид, че снимките на Продукти в Сайта са само илюстративни и не е задължително Продуктите да изглеждат по начин, абсолютно идентичен с изобразения наснимките.
- Клиентът следва да има предвид, че цените на артикулите зависят от колебанията на финансовите пазари, върху които дружеството не може да влияе, което е причина и за актуализацията на техните цени.
- При покупката на Артикули, Клиентът следва да има предвид, че публикуваната информация на Сайта не предоставя финансови и/или инвестиционни, както и данъчни и/или правни съвети иконсултации. Всички изложени факти на Сайта са базирани на проучвания, осъществени от Дружеството, които то споделя с Клиентите, но които не ангажират и които нямат за цел дасклонят Клиентите при вземането на инвестиционни и други лични решения, включително покупка на артикули. Клиентът сам следва да прецени в кой момент да закупи Продуктите и дружеството не носи отговорност за сключени от Клиента неизгодни за него сделки.
3. ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СТЪПКИ ПО СКЛЮЧВАНЕ НАДОГОВОРА
- За да направи Поръчка, Клиентът трябва да въведе в съответната електронна форма всички изискуеми данни (две имена, националност, адрес, телефонен номер, необходим за Известяванесъс SMS, имейл адрес, адрес за доставка (ако е приложимо), банката в която предпочита да извърши плащането, в случай на избор за плащане по банков път (ако е приложимо), данни за плащане с карта, в случай на избор за плащане с карта(ако е приложимо – номер на карта, име накартодържател, дата на валидност, CVC код) при закупуване на артикули.
Ако за финализирането на Поръчката от Клиента се изискват данни, които той не е предоставил при регистрацията си в Сайта, Клиентът следва да ги въведе.
- Условия за плащане с банкови карти – Приемаме единствено банкови карти, издадени нафизически лица в държави-членки на ЕС. Поради мерки за сигурност, приемаме картови плащания направени единствено с банкова карта, издадена на името на Клиента. В тази връзкаможе да изискваме проверка на платежната Ви карта и документ за самоличност.
- Отказ за изпълнение на операция с платежна карта – дружеството може да откаже използването на платежна карта при:
- невалидност на платежната карта;
- несъответствие на подписа върху платежната карта с подписа върху документа за операциятаили документа за самоличност или липса на подпис върху платежната карта, ако такъв се изисква за нейната валидност;
- отказ от страна на държателя да представи документ, потвърждаващ неговата самоличност, или когато търговецът установи, че неоправомощено лице използва платежната карта;
- невъзможност да се получи потвърждение за извършване на операцията;
- съмнение за неистинска или подправена платежна карта;
- предварително предоставена информация от страна на търговеца, че не приема съответнатаплатежна карта съгласно чл. 10, параграф 4 от Регламент (ЕС) 2015/751 на Европейския парламент и на Съвета от 29 април 2015 г. относно обменните такси за платежни операции, свързани с карти;
- други основания, които не противоречат на действащото законодателство.
- Преди финализиране на Поръчката, Клиентът следва внимателно да провери дали е предоставил точна, вярна и пълна информация, като физическите лица следва да декларират, че имат навършени 18 години, като дружеството по своя преценка, може да използва и способи,с които да съпоставя данните и да проверява верността им. дружеството и/или неговитепартньори не носят отговорност, в случай че не могат да Дружеството има право по всяко време да не разгледа поръчката, ако установи, че Клиентът е предоставил невярна, непълна или неточна информация, за което уведомява клиента, ако е предоставен канал за комуникация от страна на Клиента.
- Преди да направи своята Поръчка, с натискане на бутона „Потвърждаване на поръчката“ или друга съответна недвусмислена формулировка за осъществяване на поръчка със задължение за плащане, Клиентът потвърждава, че е уведомен, че изпълнението на Поръчката изисква плащане от негова страна. Преди да се активира този бутон, Клиентътследва валидно да декларира, че е запознат с Условията, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва, чрез тикване на чекбокс, непосредствено до активен линк, от който са достъпни Условията. Страницата, на която Клиентът ще бъде препратен след натискане на линка по предходното изречение, ще му позволи да ги достъпва и възпроизведе във вида, в който са били приети от Клиента. С изпълнението на предвиденитев тази точка стъпки, Клиентът отправя оферта до дружеството, за закупуване на избраните отнего продукти, която ще доведе до сключване на договор само ако тази оферта бъде приета от Дружеството.
- За направената от Клиента поръчка, дружеството изпраща потвърждение посредством телефон или електронно съобщение на електронния адрес, посочен в поръчката. Потвърждението съдържа информация за характеристиките на поръчаните Артикули, тяхната крайна цена, транзакционни такси (ако е приложимо), избрания от Клиента начин на плащане иначин на доставка и други параметри на Поръчката, ако е приложимо.
4. ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
- Електронният магазин предоставя следните опции за заплащане на избраните от Клиента артикули:
- Чрез виртуален ПОС терминал (ако е приложимо към момента на плащане)
- С банков превод
- Получаването на плащане от дружеството не означава Приемане на Поръчката и само по себе сине поражда задължение за Дружеството да я изпълни, доколкото не са налице другите условия, а именно, Клиентът да е представил декларация за произход на средствата и/или други документи, когато такива са необходими съгласно действащото законодателство и, съответно, поръчаните отКлиента Артикули да са му били доставени и предадени в сроковете за доставка/предаване, описани по-долу.
- В случай, че Поръчката не бъде изпълнена, поради неизпълнение на някое от горните условия,платената от Клиента сума подлежи на възстановяване, освен когато Дружеството има основание да удържа (прихваща) дължимата му сума.
- При избор на плащане по банков път, плащането трябва да е направено от банкова сметка наимето на лицето, чиито данни са посочени в Поръчката. В противен случай, дружеството има право да откаже да изпълни Поръчката и да не достави артикулите.
- Когато Клиентът заплаща артикулите чрез виртуален ПОС терминал, плащането трябва да е направено с банкова карта, издадена на името на лицето, чиито данни са посочени в Поръчката. В противен случай, Дружеството има право да не изпълни Поръчката и да не достави артикулите.
- Дружеството приема плащания единствено направени с карти, издадени в държави-членки на Европейския съюз, на физически лица. В противен случай (при плащане с карта, издадена извънЕвропейския съюз или издадена на юридическо лице), Дружеството има право да не изпълни Поръчката и да не достави артикулите както и да анулирана плащането. При плащания, направени с карти, издадени извън България, изискваме проверка на платежната карта и документ за самоличност на Клиента.
- Цените на изложените на сайта артикули се актуализират спрямо движението на котировките намеждународните финансови пазари, включително докато се намират в „кошницата“. С приемането на настоящите Условия, Клиентът потвърждава и приема, че цената на заявен и намиращ се в„кошницата“ продукт може да се промени, поради описаната причина. Цената на избраните отКлиента артикули се посочва на видно за Клиента място в Поръчката, преди тя да бъде финализирана.
- Транзакционните такси (ако е приложимо) варират в зависимост от спецификата на индивидуалната Поръчка и/или избрания начин за доставка и за плащане.
- Цената за доставка се определя в зависимост от населеното място, теглото и стойността на пратката.
- Всички Транзакционни такси се посочват на видно за Клиента място в Поръчката, преди тя да бъде финализирана.
- Поръчките се плащат по реда на тяхното постъпване, което означава, че Клиентът няма право да плати последваща/последната поръчка без да е платил предходните поръчки, които е направил.
5. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА МЕЖДУ ДРУЖЕСТВОТО И КЛИЕНТА
- Съдържащата се на сайта информация за артикули представлява предложение за отправяне наоферта от страна на Клиентите. Клиентът прави оферта за покупка на даден Артикул с изпращанена Поръчка съгласно настоящите Условия. Направените по този начин оферти не са обвързващи заДружеството и Дружеството има право да приеме или да откаже направената оферта, по своя собствена преценка, както и да налага лимит на предлаганото количество (бройка) артикули, което може да се закупи от един Клиент. Ако има наложен лимит на предлаганото количество (бройка) артикули, то това обстоятелство е предварително отразено в системата за поръчка, като не може да се избере над определеното количество (бройка) артикули. Отделно от това – при надвишаване на лимита се появява и допълнително уведомление с максималното количество,което може да се закупи от един Клиент. В този случай Дружеството може да откажеизпълнението на поръчката като откаже плащане или при вече направено плащане – върне паричната сума за количеството, което надвишава лимита на предлаганото количество (бройка)артикули, което може да се закупи от един Клиент. При последваща поръчка, с която се надвишава лимита на предлаганото количество (бройка) артикули, което може да се закупи отедин Клиент, Дружеството може отново да откаже изпълнението на поръчката като откажеплащане или при вече направено плащане – върне паричната сума за артикулите, с които се надвишава определения лимит.
Изпращането от Дружеството на Потвърждение за получена Поръчка, съответно получаването на такова Потвърждение от Клиента няма силата на Приемане на Поръчката и не води до възникванена договор между Дружеството и Клиента. Такъв ще се счита за сключен при изпълнението наследните условия, което от тях настъпи най- късно:
(i) плащане от Клиента на съответната сума,
(ii) предоставяне от Клиента на декларация за произход на средствата и/или други документи,когато е приложимо,
(iii) доставка и предаване на Артикулите на Клиента, в сроковете за доставка/предаване, описани по-долу.
- Собствеността върху Артикулите и рисковете от случайно им погиване и увреждане преминават от Дружеството върху Клиента в момента на предаването им на Клиента.
- Договорът между Дружеството и Клиента във връзка с дистанционната продажба на Артикули се състои от настоящите Условия, направената от Клиента Поръчка; и изпратеното отДружеството Потвърждение за получаване на направена от Клиент Поръчка. Клиентът има възможност да съхрани и/или възпроизведе посочените документи на хартиен или на електронен носител.
- Договорът (и съставящите го документи) се сключва на български език.
6. ДОСТАВКА И ПРЕДАВАНЕ НА АРТИКУЛИТЕ
- Клиентът има право да избере начина, по който да получи/да му бъдат доставени поръчаните от него артикули, а именно:
- Доставка до посочен от него адрес в рамките на България (ако е приложимо към момента на поръчката);
- Доставка с инкасо автомобил до адрес на Клиента (ако е приложимо към момента на поръчката);
- Доставка до офис на охранителна фирма – партньор на дружеството в определени населени места в рамките на България, извън град София, и посредством инкасо автомобил (ако е приложимо към момента на поръчката). Този начин на доставка се прилага по желание на Клиентаи задължително, ако стойността на Артикулите е над 9 999 (девет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева.
- В офис на Дружеството – без ограничение в Стойността на Артикулите. Информация за офисите на Дружеството е налична на електронната страница на Дружеството.
- Всяка пратка изпратена до Клиент и съдържаща артикули пътува с обявена стойност (стойността на артикулите) и застраховка (ако е приложимо към момента на поръчката).
- Доставка може да бъде получена само от физическото лице, чиито данни са посочени при изпращането на Поръчката или негов пълномощник, снабден с изрично нотариално заверено пълномощно. Клиентът трябва да предостави пълномощното на Дружеството преди поръчката да бъде изпратена. Партньорът на Дружеството, който ще достави Вашите Артикули, ще Ви предаде Артикулите единствено и само след като потвърди Вашата самоличност посредствомидентификационния документ, посочен в Поръчката.
- Когато Клиентът е юридическо лице, доставката може да бъде получена от законнияпредставител на юридическото лице или негов пълномощник, снабден с изрично пълномощно.Клиентът трябва да предостави пълномощното на Дружеството преди поръчката да бъде изпратена. Продуктите ще бъдат предадени на лицето посочено в Поръчката, след като представи личната си карта (или друг идентификационен документ) посочен в Поръчката.
- Дружеството има право да промени срока за приемане на оферта в случай, че поръчаните Артикули са изчерпани към момента на Поръчката. В такъв случай, Наш служител ще се свърже с Вас в срок до 24 (двадесет и четири) часа след като сте направили своята Поръчка и ще Ви дадеконкретна информация за това кога Поръчката може да бъде реализирана. Ако срокът не виудовлетворява, а Поръчката е вече платена, Вие ще получите обратно платената от Вас сума като всички разходи (банкови такси) свързани с транзакцията ще бъдат за сметка на Дружеството.
- Поради спецификата на артикулите в Електронния магазин и техният стандартизиран характер,Дружеството не предлага опцията за преглед на пратката, преди тя да бъде заплатена.
- Пратки, които не съответстват на направената от Клиента Поръчка, могат да бъдат върнати наДружеството. В тези случаи допълнителните транзакционни разходи ще бъдат за сметка наДружеството. При наличие на увредена опаковка на пратката, Клиентът трябва своевременно даукаже това обстоятелство пред доставчика на куриерската/ на инкасо услугата.
Приемането/предаването на ценните пратки се извършва с разписка/приемо- предавателен протокол, в която/който пише пренасяния артикул. Подписването на разписка/приемо-предавателен протокол от представител на всяка страна има силата на декларация относно вписаното в него.
- Съгласно чл. 57, т. 2 от Закона за защита на потребителите („ЗЗП“), съответно, чл. 12, ал. 3 от Закона за предоставяне на финансови услуги от разстояние („ЗПФУР“), след като Клиентитефинализират Поръчката си, те нямат право да се откажат от нея и нямат право да върнатзакупените от тях артикули по реда на чл. 50 от ЗЗП, съответно, чл. 12, ал. 1 от ЗПФУР (т.е. без да посочват причина, без да дължат обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи). Въпреки това, Дружеството, по своя преценка, купува всички Продукти, които предлагана Клиентите си, по определени от него цени, отговарящи на пазарните условия в момента на сделката.
7. ГАРАНЦИОННА ОТГОВОРНОСТ СЪГЛАСНО ЗЗП
- Съгласно Закона за защита на потребителите („ЗЗП“), предоставената търговската гаранция неоказва влияние върху правата на потребителя за рекламации, произтичащи от чл.122-чл.129а отЗЗП. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба като потребителят може да направи рекламации. Клиент, закупуващ Артикулите, като потребител по смисъла на § 13, т. 1 от ЗЗП (тоест, като физическо лице, което не придобива Продуктите с цел извършване на търговска илипрофесионална дейност и което при сключване на договор с Дружеството действа извън рамкитена своята търговска или професионална дейност) има следните права:
- Клиентът е задължен да се увери, че опаковките на ценните пратки са запечатани и отговарят на гореописаните характеристики, записани в началото на настоящите Общи условия. Когато целостта на опаковката, с която поръчаните артикула са изпратени е била нарушена в моментана предаването на пратката на потребителя, Клиентът е длъжен да не приеме Поръчката и тя дабъде върната на Дружеството. За целта, Клиентът, трябва да заяви желанието си за рекламация пред представител на доставчика/инкасо екипа, като в последствие предостави на Дружеството всички съпътстващи документи и доказателства, с които разполага (констативен протокол подписан от Клиента и доставчика, както и снимка на пратката, доказваща нарушената цялост наопаковката). В противен случай, правото за връщане на пратка с нарушена опаковка отпада.
- За да уважим правото за връщане на объркана пратка, Клиентът трябва да не е нарушил търговския вид на получените от него продукти.
- продажба на стоки („ЗПЦСЦУПС“), при несъответствие на стоките потребителят има правните средства за защита срещу Дружеството, произтичащи от чл.33 – чл.37 от ЗПЦСЦУПС, които не сасвързани с разходи за него, и търговската гаранция не засяга тези средства за защита на потребителя.
- При гореописаните обстоятелства, допълнителните транзакционни разходи (транспорт, банкови и други такси), ще бъдат за сметка на Дружеството.
- Поради спецификата на стоките, които предлагаме в електронния магазин на дружеството,Дружеството не предлага опцията за преглед на пратката преди тя да стане собственост на Клиента (заплатена и предадена).
- За избягване на съмнение, от горните права не могат да се ползват Клиенти, които са юридическилица или физически лица, които закупуват Продукти с цел извършване на търговска или професионална дейност или сключвaйки договор с Дружеството действат в рамките на своята търговска или професионална дейност.
- Съгласно чл. 57, т. 2 от Закона за защита на потребителите („ЗЗП“), съответно, чл. 12, ал. 3 от Закона за предоставяне на финансови услуги от разстояние („ЗПФУР“), след като договорът есключен, Клиентът няма право да се откаже от договора по реда на чл. 50 от ЗЗП, съответно, чл. 12, ал. 1 от ЗПФУР (т.е. без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без дазаплаща каквито и да е разходи).
8. ИЗИСКВАНИЯ, СВЪРЗАНИ СЪС ЗАКОН ЗА МЕРКИТЕ СРЕЩУ ИЗПИРАНЕ НА ПАРИ (ЗМИП) И ГРУПОВИТЕ ПОЛИТИКИ ЗА ПРЕВЕНЦИЯТА И ПРИЛАГАНЕТО НА МЕРКИ СРЕЩУ ИЗПИРАНЕТО НА ПАРИ И ФИНАНСИРАНЕТО НА ТЕРОРИЗМА НА ГРУПАТА НА „МЕНИДЖМЪНТ ФАЙНЕНШЪЛ ГРУП“ АД, ЧАСТ ОТ КОЯТО Е ДРУЖЕСТВОТО
- Дружеството извършва комплексна проверка по отношение на Клиентите си и изисква от тях дапредставят декларация за произход на средствата и други документи преди извършването на операции или сключване на сделка на стойност
над 9 999 (девет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева или тяхната равностойност в чужда валута при покупка или продажба от страна на Дружеството, когато плащането е в брой или е по банков път;
- Дружеството идентифицира Клиентите си и в случаите на извършване на повече от една операция или сделка, които поотделно не надвишават 9 999 (девет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева или тяхната равностойност в чужда валута, но сборът им надвишава тази стойност и са налице данни, че операциите или сделките са свързани.
- При наличие на обстоятелства, при които Дружеството трябва да извърши комплексна проверка по отношение на Клиентите си, Дружеството има право да изиска всякакви документи, които намери за необходимо, за да извърши комплексна проверка.
- При наличието на обстоятелства, при които Клиентът трябва да декларира произхода на средствата си за покупката на избраните от него Артикули и/или да представи други документи, които са му поискани от служител на Дружеството, декларацията, съответно документите, трябва да бъдат попълнени, разписани, изпратени и получени от Дружеството, преди Артикулите дабъдат изпратени към Клиента, съответно, да му бъдат предадени в офис на Дружеството. В тези случаи, срокът за доставка се увеличава.
- Клиентът, платецът и получателят трябва да бъдат едно и също лице. Трети лица нямат право да получат поръчката.
9. ДРУГИ ЗАКОНОВИ ИЗИСКВАНИЯ
Съгласно Закона за ограничаване на плащанията в брой, плащания на Поръчки на стойност равнана или надвишаваща 9 999 (девет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева, както и приплащания в чужда валута, когато левовата им равностойност е равна на или надвишава 9 999(девет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева могат да бъдат извършени единствено по банков път. Това изискване се прилага и когато плащането е на стойност под 9 999 (девет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева, но представлява част от парична престация по договор, чиято стойност надвишава 9 999 (девет хиляди деветстотин деветдесет и девет) лева.
10. ИЗМЕНИЕ И ДОСТЪП ДО УСЛОВИЯТА
- Настоящите Условия са достъпни на сайта на дружеството на български език.
- Дружеството запазва правото си по всяко време да променя и/или допълва настоящите Условия,като в началото на документа ще бъде указано от коя дата е последното му обновяване. Променитевлизат в сила веднага след публикуването им на Сайта, освен ако в актуализираната версия на Условията е предвидено друго. Затова Клиентът следва да проверява настоящите Условия предиизвършването на всяка конкретна Поръчка.
- За Поръчки, които са финализирани от Клиента, ще се прилага тази версия на Условията, коятое била в сила в момента на финализирането на съответната Поръчка.
11. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
- Преди да закупите Артикули от Електронния магазин, моля, запознайте се и с Правилата заизползване на Сайта и Политика за поверителност на лични данни, които са достъпни на сайта.
- Клиентът се съгласява, че, в контекста на Електронния магазин на Дружеството,
Дружеството има право да обработва личните му данни съгласно Политиката му за поверителност на личните данни.
- В отношенията между Дружеството и Клиента, писмената форма се счита за спазена с изпращане на съобщение на електронна поща, попълване на поле и/или натискане на виртуаленбутон в страница от Сайта със съдържание, което се попълва или избира от Клиента, и други подобни, доколкото изявлението е записано технически по начин, който дава възможност да бъде възпроизведено.
- Дружеството има правото да предостави на Клиентите промоционални условия, обвързани с поръчаните количества на избраните от тях Артикули.
- При покупка на Артикули от Електронния магазин на Дружеството във връзка с промоционални (маркетинг) активности, организирани от Дружеството, освен настоящите Условия, в сила са иОбщите условия и правила за участие в конкретната промоционална активност.
- С приемането на настоящите Условия, Клиентът се съгласява комуникацията с него във връзка с Договора да се осъществява на български език.
- В случай че някоя разпоредба от настоящите Условия се окаже недействителна или неприложима, останалите разпоредби запазват своята действителност и приложимост.
- В случай на противоречие между тези Условия и уговорки в специален договор междуДружеството и Клиента, с предимство се прилагат клаузите на специалния договор.
- По всички неуредени от настоящите Условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
- Всички спорове, породени от настоящите Условия или отнасящи се до тях ще бъдат разрешавани от компетентния български съд.
12. КОНТАКТИ
- Офисът на Дружеството се намира на следния адрес: гр. Пловдив, ул. Д-р Георги Странски 3, Пловдив Плаза Мол, ет. 2
- Актуална информация за работното време на офиса ни може да намерите на адрес: гр. Пловдив, ул. Д-р Георги Странски 3, Пловдив Плаза Мол, ет. 2
- За връзка с нас може да използвате и следните контакти: тел: 0700 70 222, e-mail: info@aurodomus.bg